Domus Grup
972 59 09 02
https://propietats.domusgrup.com
 

Casa a quatre vents amb jardí, garatge i local comercial a Besalú

Ref: 1216
Cases
355 m2 construïts.
451 m2 de terreny.
Venda: 420.000 €
Habitacions. . . . 4
Banys. . . . 1
Garatge. . . .
Calefacció: Gas Natural
Qua. Energ.: En tràmit
Casa en venda a Besalú, amb 355 m2, 4 habitacions i 1 banys, 3 places de Garatge, Ascensor i Calefacció Gas Natural.
Descripció

Magnífica casa a quatre vents amb jardí, garatge i local comercial a Besalú

Us presentem aquesta excel·lent propietat situada en una parcel·la de 451 m², en una de les millors ubicacions de Besalú. A pocs minuts a peu del centre històric, dels comerços i de l’institut escola, ofereix la comoditat de tenir tots els serveis a l’abast, però amb la tranquil·litat de no estar immersa en l’ambient del centre.

L’habitatge, a quatre vents, disposa de dues plantes d’aproximadament 180 m² cadascuna i compta amb ascensor, fet que garanteix una gran comoditat i accessibilitat.

A la planta baixa hi trobem un ampli garatge de 142 m² i un local comercial de 38 m², actualment una perruqueria en funcionament, ideal per a qui vulgui combinar habitatge i activitat professional o com a inversió. Des de l’entrada principal s’accedeix tant al garatge com al jardí, molt ampli, orientat al sud, privat i amb una gran sensació d’intimitat.

La primera planta, amb una superfície total de 175 m², està distribuïda en dos pisos. Un d’ells està llest per entrar a viure i consta de tres habitacions (una individual), bany complet, traster, cuina i menjador amb llar de foc. Totes les estances tenen sortida a una gran terrassa perimetral que envolta la casa, oferint excel·lents vistes, molta llum natural i una agradable sensació d’amplitud.

El segon pis es troba per acabar, oferint múltiples possibilitats: crear un segon habitatge d’uns 90 m², ampliar l’habitatge principal o adaptar-lo a les necessitats del futur propietari.

La casa disposa de calefacció de gas natural.

Una propietat versàtil i amb molt potencial, ideal per a qui busca viure amb calma però amb totes les comoditats, amb l’avantatge afegit de disposar d’un local comercial als baixos i diverses opcions de distribució de l’habitatge.