Domus Grup
972 59 09 02
https://propietats.domusgrup.com
 

Pacel.la en venda zona de Mata

Ref: 1210
Terreny
500 m2 de terreny.
Venda: 285.000 €
Terreny en venda Urbanitzat.
Descripció

Es ven parcel·la urbanitzada situada a la zona de Mata, al municipi de Porqueres. Disposa d’una superfície de 500 m² i està preparada per començar-hi la construcció de manera immediata.

Es tracta d’un terreny ideal per a la construcció de tres cases adossades, una oportunitat perfecta per a promotors o inversors que busquin un projecte residencial en una zona ben valorada.

La parcel·la està orientada a l’Est, fet que garanteix una molt bona entrada de llum natural durant el dia.

L’urbanització compta amb tots els serveis urbanístics completament operatius: clavegueram, electricitat, aigua potable, enllumenat públic i accés asfaltat.

El preu és amb l’IVA inclòs.

Una gran oportunitat per desenvolupar un projecte d’habitatges en un entorn tranquil, agradable i perfectament comunicat.