Domus Grup
972 59 09 02
https://propietats.domusgrup.com
 

Oportunitat planta baixa en venda a Besalú

Ref: 1170
Cases
102 m2 construïts.
236 m2 de terreny.
Bon Estat
Venda: 279.000 €
Habitacions. . . . 3
Banys. . . . 1
Traster. . . .
Garatge. . . .
Calefacció: Gas Natural
Qua. Energ.: En tràmit
casa  en venda a Besalú, amb 102 m2, 3 habitacions i 1 banys, Garatge, Traster i Calefacció Gas Natural.
Descripció

Casa de planta baixa amb jardí en venda a Besalú

Situada en un barri tranquil i familiar de Besalú, aquesta acollidora casa de planta baixa ofereix comoditat i funcionalitat en un entorn privilegiat. Recentment reformada, compta amb una superfície construïda de 102 m² sobre una parcel·la de 236 m².

L'habitatge disposa de tres habitacions, un bany, una cuina pràctica i un menjador lluminós. Destaca el seu ampli i assolellat porxo, ideal per gaudir d'àpats a l'aire lliure o moments de relax, així com un jardí espaiós que aporta privacitat i un entorn natural. A més, inclou una caseta exterior que pot tenir diversos usos, com a traster o espai auxiliar.

Les prestacions de la casa garanteixen confort i eficiència, amb tancaments d'alumini i doble vidre, calefacció de gas natural i una instal·lació elèctrica actualitzada. També disposa d'un garatge, afegint un valor extra en comoditat.

Una oportunitat única per viure en una casa de planta baixa amb jardí en un dels pobles amb més encant de la Garrotxa. No dubtis a visitar-la!